Na stronie znajdziesz tysiące części nowych i używanych. Opisz usterkę, dodaj komentarz.

Czy wiesz, że:

Od 1951 roku auta marki Lancia zaczęły startować w rajdach oraz wyścigach samochodowych. Modele Delta pozwoliły Lancii otrzymać 6 razy pod rząd (sezony 1987-1992) tytuł mistrza świata producentów. Znaczne sukcesy odnośiły ponadto: Lambda, Stratos, a także 037 Rally.

Pakiety części do samochodów:

Służba na Mazurach

na szkółkę wyjebali mnie nieco nad Warszawę do Przasnysza... a potem na mazury ==' 5:45 pobudka, przygotowanie, przekazanie pojazdów, śniadanie dla chorych, przygotowanie Izby, do 15:30 służba, od 15:30 do 21:00 sprzątanie, prysznic godzinny i spanie ;/ na mazurach przynajmniej pany jurne i na szkółce nogi mi właziły, więc miałem dość na cały okres jaki przesiedziałem w armii nam też taką unitarę walnęli że niby mamy być chlubą jednostki. i naprawdę byliśmy najlepsi mnie w strzelaniu przeskoczył tylko jeden ppor, jeden sierż, dowódca jednostki i jeden st. szer z własnym KBKAKMS mi tam nie zależało... kadra na szkółce robiła sobie z nas pośmiewisko... bawili się... to ja to zlewałem ; ) u nas na uni był jeden syn ppułk. ja na mojej kompanii byłem drugi w strzelaniu z pozycji leżącej i trzeci z klęczącej ;

Brak komentarzy: