Na stronie znajdziesz tysiące części nowych i używanych. Opisz usterkę, dodaj komentarz.

Czy wiesz, że:

Od 1951 roku auta marki Lancia zaczęły startować w rajdach oraz wyścigach samochodowych. Modele Delta pozwoliły Lancii otrzymać 6 razy pod rząd (sezony 1987-1992) tytuł mistrza świata producentów. Znaczne sukcesy odnośiły ponadto: Lambda, Stratos, a także 037 Rally.

Pakiety części do samochodów:

Fizjonomia

Kurde, czuć spalenizną. Może sąsiady znów nie zgasiły dobrze petów. Potrafiłbyś zaakceptować wygląd tej dziewczynki z podstawówki, o której mówiłeś, że taka paskudna ? Pod jakim względem zaakceptować ? No, przejść nad nim do porządku dziennego związawszy się z nią. Dziewczęta stwierdziły, że jestem pusty bo zwracam uwagę tylko na wygląd. Dbać o wygląd warto. Ale pisać o nim przez 23 godziny na dobę, to przesada. Matka źle mi obcięła paznokcie u rąk. Tym bardziej, kiedy nie wygląda się źle. A sam nie potrafisz sobie obciąć ? U lewej ręki potrafię. Z prawą gorzej. Ja piłuję. Tylko sobie krzywdę mogę zrobić. I nie mam ładnych palców i paznokci. Ee, ja nożyczkami całe życie. Ale się aż tak tym nie przejmuję. Ja też nie. Mam duże dłonie i cienkie palce. Ważne, że tych moich dłoni i palców potrafię we właściwy sposób użyć, że nie wylatuje mi wszystko z dłoni, co do nich wezmę. Ale i tak lepsze od tego mojego znajomego co tak bardzo garnie się do życia choć nie ma podstaw fizjonomicznych ku temu. Nie porównuj się w nieskończoność do innych. Ech, ja mam zaś dwie lewe ręce. Bo przy ładniejszych zawsze będziesz brzydszy, a przy brzydszych zawsze będziesz ładniejszy. I albo będziesz wpadał w kompleksy przy ładniejszych, albo się dowartościowywał kosztem brzydszych. Ale warto wiedzieć od ilu % sie jest ładniejszym a od ilu brzydszym. Zamiast wyliczać i wyolbrzymiać swoje wady w wyglądzie, wziąłbyś się za tę, która najbardziej przeszkadza Tobie i innym może. Czyli nie rozpaczać i nie użalać się tak nad sobą. A wtedy będzie spoko. No dobra. Ale te procenty będą zmienne, w zależności od tego gdzie będziesz, z kim się widział. Raz będziesz ładniejszy od 90 %, raz brzydszy od 90 %. Na moim wydziale nie uważam się za brzydszego od większości. Ja tak to myślałem, kiedy miałem 15 - 19 lat. Też się uważałem za brzydkiego, głupiego, mało wartego i ciągle się wstydziłem i popadałem w kompleksy. Na szczęście się to zmieniło. Mniej mój wygląd, ale bardziej moje podejście do pewnych spraw. Znaczna większość moich wad było urojonymi, których nikt inny poza mną nie widział. Bo faceci tak bardzo nie zwracają uwagi na wygląd jak kobiety. A nawet jeśli zwracają to i tak masz dobrze, bo wyglądasz ślicznie. Ładna kobieta z nieładnym facetem się zwiąże, ładny facet z nieładną kobietą też czasem. Ja wyglądam przeciętnie. Nie jestem brzydki, ani śliczny. Wolałbym być Tobą niż sobą. Wyglądam po prostu przeciętnie, standardowo, zwyczajnie. Dlaczego mną ? Ty się ciesz, że jesteś sobą. Bo wydajesz mi się bardziej atrakcyjny ode mnie. Atrakcyjność to pojęcie bardzo względne i uzależnione od gustów. A te są indywidualne. Bo nie jestem skejtem, ani dresiarzem, ani pakerem ? Jak się komuś spodobam to już wielki sukces. Ja mógłbym sie nie podobać większości kobiet. Ale aż tak się tym nie przejmuję. Bylebym się jednej podobał. Staram się nadrabiać to innymi, cenniejszymi atutami. Ja jestem pewien, że Ty się podobasz wielu kobietom, tylko, że nie dopuszczasz tej myśli do siebie. Wydaje Ci się, że wszyscy patrzą na świat i na Ciebie tak samo, jak Ty. Przy moim wyglądzie to pozostaje już tylko skóra, fura i komóra. To prawda. A ludzie sa różni. Podoba Ci się kolor szarozielony ? Nieszczególnie.

Brak komentarzy: