Na stronie znajdziesz tysiące części nowych i używanych. Opisz usterkę, dodaj komentarz.

Czy wiesz, że:

Od 1951 roku auta marki Lancia zaczęły startować w rajdach oraz wyścigach samochodowych. Modele Delta pozwoliły Lancii otrzymać 6 razy pod rząd (sezony 1987-1992) tytuł mistrza świata producentów. Znaczne sukcesy odnośiły ponadto: Lambda, Stratos, a także 037 Rally.

Pakiety części do samochodów:

Edynburg

nawet dosc sympatycznie jest, znow tu spedzic poranek przy kawie chyba juz tylko niedzielny poranek... nie ma wrogow, nie ma tu przyjaciol nie liczac dwudziestu w paczce papierosow... kocham ten stan: papierosy, kawa, ja...' i chyba dlatego sympatycznie... ze nikt nic nie pisze głupie sny.. mam kolejną noc z rzędu śni mi się.. że nie ufam swojej byłej.. i ten brak zaufania jest motywem przewodnich nastepnych snow.. to już męczące jest sny są obiciem psychiki widocznie podswiadomie jej nie ufasz, o ile nie swiadomie.. czyli posdwiadomie jej nie ufasz Może to moje pragnienie zaufania jej.. tak mnie boli. że non stop mi się to przypomina bez sensu - nie ufasz jej, nie jestescie juz razem i przejmujesz sie, ze o niej snisz? i jestes jakos z nią połączony nie wiem.. darzę ją duuuuuuuzą sympatia jest pewna teoria ze ludzkie psychiki czy tam duchy są ze sobą połączone i to objawia się np. w snach. moim zdaniem, bez wzajemnego zaufania nie ma zadnych zdrowych relacji miedzyludzkich - tym bardziej powaznego związku. przeanaliuj to co o niej myślisz. dlatego nie jesteśmy razem. i np. spotkaj sie z nią i pogadaj a sny miną jest za granicą.. to zadzwon 11 ma zadzwonic, i mamy się napic piwka z okazji 2 lat. jak się poznalismy :p najlepsza rzecza, jaka mozesz zrobic, , to dac sobie czas - czas zawsze robi swoje... albo skype jest wiele mozliwosci No właśnie liczę na to.. że dorosnę z czasem do pewnych rzeczy. ja za to często mam prorocze sny Nie chcę na siłę jej do siebie przyciągać.. a później znow zebysmy oboje cierpieli i wiem wczesniej co sie stanie fajne to bo moge reagowac i sie przygotowac Ja kocham moje świadome sny, zawsze ładują mnie taka energią, że nic nie jest w stanie mnie zesmucić cały dzień pozniej ma pełnie i znaczenie ja od konca pazdziernika minionego roku, nie mam zadnego kontaktu ze swoim ostatnim bylym, nawet nic powaznego nas nie laczylo, a czasem tez mi sie sni, ale nie traktuje tych snow jako przejawu podswiadomych uczuc, ot, po prostu zryl mi psychike... i tyle. jaka pogoda jest dzisiaj w Krakowie? Chciałbym nauczyć się żyć i cieszyć się samotnością Słonecznie. lekki wiaterek. a u mnie dla odmiany zachmurzone niebo i dzdzysty deszcz... aa faktycznie wyjechałaś. chyba odpuszcze sobie dzisiaj spektakle w plenerze.. Rozmawiałem ostatnio z ludzmi ze szkocji stanów francji do wczoraj pogoda byla naprawde ladna.. i z tego co się dowiedziałem a jako ze rozpoczal sie juz Fringe Festival tam sporo ludzi studiuje historię, filozofię bo Ci ludzie z roznych miejsc są. tu na University of Edinburgh studiuja obcokrajowcy, wielu Amerykanow, a przeciez uczelni jest wiecej niz jedna . University of Edinburgh prowadzi scisla wspolprace z Uniwersytetem Warszawskim, przynajmniej jeden z wydzialow…

Brak komentarzy: