Na stronie znajdziesz tysiące części nowych i używanych. Opisz usterkę, dodaj komentarz.

Czy wiesz, że:

Od 1951 roku auta marki Lancia zaczęły startować w rajdach oraz wyścigach samochodowych. Modele Delta pozwoliły Lancii otrzymać 6 razy pod rząd (sezony 1987-1992) tytuł mistrza świata producentów. Znaczne sukcesy odnośiły ponadto: Lambda, Stratos, a także 037 Rally.

Pakiety części do samochodów:

Ruter, czyli jak korzystać za darmmo z sieci bezprzewodowej i internetu

Za oknem widzę biuro nieruchomości I tam sobie mieli ruter. No i ten oto ruter sobie rozgłaszał elegancko na okolicę, że nie ma zabezpieczeń To się wbiłam, żeby mi nie kradli inni włączyłam filtrację mac. I miałam sieć dla siebie - w biurze i tak tylko po lanie korzystali. I tak długi czas na linuksie korzystałam. Potem coś tam na windows musiałam zrobić. Loguję się, patrzę, dokumenty firmowe poudostępniane. Nazwiska, adresy, sumy. Co się będę, nie ruszam, nic nie mówię Najlepszy był bajer jak ruter się przywieszał. Wchodziłam z matką, wypytywałyśmy o nieruchomości. W końcu którąś "zainteresowałyśmy się" dokładniej. I koleś szedł po papiery na zaplecze. W tym momencie podchodziłam do rutera, restartowałam i w nogi.

Brak komentarzy: