Na stronie znajdziesz tysiące części nowych i używanych. Opisz usterkę, dodaj komentarz.

Czy wiesz, że:

Od 1951 roku auta marki Lancia zaczęły startować w rajdach oraz wyścigach samochodowych. Modele Delta pozwoliły Lancii otrzymać 6 razy pod rząd (sezony 1987-1992) tytuł mistrza świata producentów. Znaczne sukcesy odnośiły ponadto: Lambda, Stratos, a także 037 Rally.

Pakiety części do samochodów:

Dobra

jedyna dobra jaka mi się trafiła to na 1 KŁ u Rudego. na 3 KŁ byłą do wyczuwania, a na unitarce to ledwo 3 miejsce ustrzeliłem. z tym, że... na szkółce miałem broń z 67, a na macierzy z 84 : D. ja z 63, 84 i 86. nie mam miejsc na przepiski w książeczce już. najpierw drewno, potem blacha : ) i jak, drewno lepsze? imo lepsze, ale dobrze mi się też strzelało z blachy. drewno siakoś tak lepiej leży i w ogóle ; P. ja miałem cały czas blachę, ale jak się dobrze zaparłem to był lajt. najlepiej było jak 2 pozycję ćwiczyliśmy.

Brak komentarzy: