Na stronie znajdziesz tysiące części nowych i używanych. Opisz usterkę, dodaj komentarz.

Czy wiesz, że:

Od 1951 roku auta marki Lancia zaczęły startować w rajdach oraz wyścigach samochodowych. Modele Delta pozwoliły Lancii otrzymać 6 razy pod rząd (sezony 1987-1992) tytuł mistrza świata producentów. Znaczne sukcesy odnośiły ponadto: Lambda, Stratos, a także 037 Rally.

Pakiety części do samochodów:

Technik elektryk

ja np jestem tech elektryk i sie na tym nie znam. ...nie mówiąc juz żeby pracować. no wiesz.. to ,że ludzie po pewnych kierunkach niewiele sobą reprezentują to inna sprawa . no dobrze.. ale technikum, a studia to cos innego . bo jakby nie było średnie wykształcenie warto mieć, niezależnie od tego jakie ono jest . a studiów nie musisz robic:0 czy ja wiem...tez poszedłem do tech tylko żeby papier był - inne czasy były a ze takie bo jak wspomniałem bylo blisko. na studia juz poszedłem z ciekawości...takie hobby. no ale nie poszło. znam np. człowieka będącego po technikum elektrycznym, ale rozwijającym swoją pasję(informatyka) jeszcze w szkole podstawowej.. ten człowiek teraz nie ma żadnych problemów z pracą. pomimo ''tylko'' wykształcenia średniego. prace znajdziesz wszędzie jak tylko chcesz. i wykształcenie nie ma za wiele z tym wspólnego. myślę, że najważniejsze jednak to mięć pomysł na siebie

Brak komentarzy: